HTML

Arsenal FC

Ebben a blogban saját írásokat fogok publikálni a csapatról és a meccsekről.

Friss topikok

  • Baing '88: ne b@zd + és akkor nem fogysz! Király meccs volt! (2008.03.30. 16:29) Bolton-Arsenal (Gallas, van Persie, ÖG)
  • VVega: Áhh mekkora meccs volt! Küzdeni tudás, akarat, győzelem. Most már csak egy dolgunk van: drukkolni... (2008.03.29. 18:28) Bolton-Arsenal előzetes
  • Cesc_Fabregas: Cescről nem írtál, aki amúgy nagyon jól játszott a digók ellen. :( BTW: Gallas biztatja a csapatot... (2008.03.28. 14:58) Sagna, válogatott meccsek, Gallas
  • VVega: Most ilyen parasztságokat miért kell írni? Én bízok a csapatban és a MU se nyerhet mindig, főleg n... (2008.03.26. 23:06) Ennyi volt.....
  • Baing '88: ezen sorok után csak azon csodálkozom ,hogyan is verhetük el a Milánt. Az a mégszomorubb hogy lesz... (2008.03.25. 22:59) Ezt kéne tenni...

Linkblog

Pesszimisták volnánk? Sajnos igen.

2008.01.14. 20:45 peter135

Ezúttal nem a csapatról lesz szó, hanem a szurkolókról. Vagyis elvileg róluk, de ezeknek az embereknek többsége nem is elkötelezett híve a csapatnak. Mert aki ilyet tud írni egy döntetlen után az elszégyelheti magát rendesen:

"Szarok vagyunk ez biztos én szeretem az Arsenalt de nem kellet volna ilyen áááááááá szar .Wenger is olyan játékosokat vessz hogy ...na szar balfasz az Arsenal de most tényleg eza rossz Birgmingham.Akkor meg az Ac milannal is sztem úgy lesz hogy:Arsenal-Milan 1-2,,,, Milan-Arsenal 3-1 ez biztos 100-kos pont akor mikor kéne a pont akkor meg mindig vagy vereség vagy döntetlen hát ez......... ,. . meg akkor mikor a Liverpool vagy veszít ,vagy Döntetlen akkor meg miis vagyis az Arsenalez k....ra vicces hogy pont akkor most meg majd a MANUTD nyer rúg a newcastlenek 3 és őlesz az élen meg még a góllövő listán is"

Nem javítottam bele seho, szószerint ezt írta. Hát normális ez? Az ilyen emberek miatt meg én én szégyellem magam. Bevallom maga a meccs nem húzott fel annyira, sőt még el is fogadtam mindenféle dühroham nélkül az eredményt. De ezek... ezek a műgúnárok az aboszlút képesek felidegesíteni, és bár tudom hogy el sem kéne zeket olvasni, én mégis megteszem.

Vannak viszont olyanok, akiket bizonyos mértékben már megismertem és tiszteletben tartom a véleményüket. De még ők is, igen ők is elkezdik temetni az egész bajnokságot. De miért kérem, miért? Pontegyenlőségénél basszus. Jó, persze most sokmindenki ámul hogy a MU milyen faszagányos csapat már hogy vágtak 6 gólt az edző nélkül kiállú Newcastelnek. De kb ez mindig így van. A MU mindig az atyaúristen, az Arsenal meg még túl gyenge.

Na nekem ebből elegem van! Elegem van abból hogy mindenki leírja a csapatot csak azért mert becsúszott egy hiba. Én is látom igen, hogy nem mindig nyújtjuk a maximumot, de nyerünk. Ennyi pedig nekem MÁR elég. Mert mióta Arsenal szurkoló vagyok ami kb egy időre tehető azzal hogy rendeszeresen focit kezdtem nézni. Ez idő alatt pedig mit nyertünk? Semmit. De elbuktunk két kupadöntőt, hurrá. Bajban kiálltam a csapat mellet. Míg sokan mások nem, és eleget böjtöltem már egy kupáért. Azt meg nem hagyom hogy az álmomat lerombolja pár pesszimista műgúnár.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arsenalfc.blog.hu/api/trackback/id/tr71297525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arsenalcoholista 2008.01.15. 14:15:16

A Portsmouth elleni döntetlen után(amikor az MU először átvette a vezetést) is úgy gondoltam,hogy az az 1 pont még nagyon jól fog jönni nekünk! És most a City elleni Xet követően is így gondolom!
Tetszik a blog,örülök hogy megtaláltam! :)

peter135 · http://www.youtube.com/Goonerpeter14 2008.01.15. 19:53:15

Én pedig még jobban örülök annak, hogy tetszik:)
Remélem rendszeresen visszajársz majd:)
Ezek az egy pontok pedig tényleg jobbak a semminél, de sajnos mint tapasztaltuk az üldözőket nagyon megunkra húzzuk. Két féle következménye lehet a City meccsnek. Vagy kettőzött erővel játszunk majd a Fulham ellen, vagy hitvesztetten.
süti beállítások módosítása