HTML

Arsenal FC

Ebben a blogban saját írásokat fogok publikálni a csapatról és a meccsekről.

Friss topikok

  • Baing '88: ne b@zd + és akkor nem fogysz! Király meccs volt! (2008.03.30. 16:29) Bolton-Arsenal (Gallas, van Persie, ÖG)
  • VVega: Áhh mekkora meccs volt! Küzdeni tudás, akarat, győzelem. Most már csak egy dolgunk van: drukkolni... (2008.03.29. 18:28) Bolton-Arsenal előzetes
  • Cesc_Fabregas: Cescről nem írtál, aki amúgy nagyon jól játszott a digók ellen. :( BTW: Gallas biztatja a csapatot... (2008.03.28. 14:58) Sagna, válogatott meccsek, Gallas
  • VVega: Most ilyen parasztságokat miért kell írni? Én bízok a csapatban és a MU se nyerhet mindig, főleg n... (2008.03.26. 23:06) Ennyi volt.....
  • Baing '88: ezen sorok után csak azon csodálkozom ,hogyan is verhetük el a Milánt. Az a mégszomorubb hogy lesz... (2008.03.25. 22:59) Ezt kéne tenni...

Linkblog

Exkluzív interjú Diarrával!

2008.01.16. 20:06 peter135

Volt szerencsém meginterjúvolni a frissen eligazolt játékosunkat Lassna Diarrát aki nyíltan beszélt a Pompeyba igazolásának titkairól. Csak itt csak most!

Én: Üdvözöllek Lassana! Nagy megtiszteltetés nekem hogy egy egykori Arsenal labdarúgóval készíthetek interjút!

Diarra: Nekem megtiszteltetés! Nem minden nap adhatok interjút egy olyan neves blog szerkesztőjének mint az arsenalfcblog.

É: Hát akkor térjünk is a tárgyra!

D: Kezdjük hát, várom a kérdéseket.

É: Mi volt az oka annak hogy nyáron elszerződtél a Chelseaból?

D: Nem voltam alapember, és nem tudtak engem minden poszton bevetni. Én akartam lenni a kapus a védő a középpályás és a csatár is. Sajnos ezt nem tudták teljesíteni így nem volt maradásom.

É: Miért az Arsenalt választottad?

D: Mert Arsene Wenger meggyőzött arról hogy rendszeresen játszani fogok a lehető legtöbb poszton.

É: Ez az ígéret teljesült?

D: Sajnos nem, és még csak nem is léphettem pályára a szezon minden meccsén, pedig úgy érzem hogy ki tudtam volna szorítani Cesc Fabregast akit az edzéseken rendre lecseleztem és rengeteg gólt lőttem.

É: Nocsak, tényleg univerzális játékos vagy, csatárvér is csörgedezik az ereidben.

D: Igen a Pitypang FC-ben rendszeresen játszottam a csatárposzton. Mind mondtam edzésen is nagyon ment a góllövés. Csak azt nem értem hogy a csapattársaim miért üvöltöztek velem mindig, és miért nem mozdult a lövéseimre a kapus, a keret másik fele pedig miért nevetett szüntelenül.

É: Lehetséges hogy öngólokat rúgtál?

D: Nem tudom a mezek nagyon hasonlítottak én csak minnél több gólt akartam szerezni.

É: Ez nagyon jó hozzáállás kedves Lassana, és mit gondolsz tétmeccsen hogy ment a játék?

D: Úgy érzem hogy elég meggyőzően játszottam, igaz csak két poszton vetett be a mester és sajnos kulcsember sem lettem. Pedig a poszton igazán kevés, nagyon kevés játékos található.

É: De hát a középpályán rengeteg ember bevethető!

D: Nem a középpályára gondoltam.

É: Akkor a balbakk posztjára, de hát ott is van 3 bevethető ember!

D: Igaz, de máshol is bevethető vagyok.

É: Ezek szerint komolyan kacérkodtál a csatárposztal!

D: Igen igen, de sajnos többen is előttem voltak így megkértem a mester hogy próbáljon ki máshol.

É: De mégis hol?

D: Úgy gondoltam ideális vagyok a kapusgondok megszüntetésére.

É: Elmondanád hogy miért hagytad el az Arsenalt?

D: Nem tudtam megbékélni azzal hogy majdnem a teljes keret előrébb állt mint én, ettől enyhén depressziós lettem és úgy éreztem váltanom kell.

É: Nem gondoltál arra hogy kivárod a sorod? A Türelem rózsát terem.

D: Türelem, az mi??

É: Inkább azt mond el hogy miért a Pompeyt választottad.

D: Mert az Afrika kupa idején beverekedhetem magam a csapatba, és rövid idő alatt európai élcsapattá nőhetjük ki magunkat!

É: Nos érdekes elképzelések. Köszönöm az interjút kedves Diarra!

D: Nem, én köszönöm!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arsenalfc.blog.hu/api/trackback/id/tr14300042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xabinho87 2008.01.16. 20:21:34

Exkluzív?:) Megkérdezhetem, hogy beszéltél vele. Szerintem sehogy!:D Amúgy "gratulálok" hozzá!:)

"Volt szerencsém meginterjúvolni...."

dorkins 2008.01.17. 21:09:32

te Csabi, humorról hallottál már? és iróniáról? igen, ezekből bőven találhatsz ebben a bejegyzésben...
süti beállítások módosítása