HTML

Arsenal FC

Ebben a blogban saját írásokat fogok publikálni a csapatról és a meccsekről.

Friss topikok

  • Baing '88: ne b@zd + és akkor nem fogysz! Király meccs volt! (2008.03.30. 16:29) Bolton-Arsenal (Gallas, van Persie, ÖG)
  • VVega: Áhh mekkora meccs volt! Küzdeni tudás, akarat, győzelem. Most már csak egy dolgunk van: drukkolni... (2008.03.29. 18:28) Bolton-Arsenal előzetes
  • Cesc_Fabregas: Cescről nem írtál, aki amúgy nagyon jól játszott a digók ellen. :( BTW: Gallas biztatja a csapatot... (2008.03.28. 14:58) Sagna, válogatott meccsek, Gallas
  • VVega: Most ilyen parasztságokat miért kell írni? Én bízok a csapatban és a MU se nyerhet mindig, főleg n... (2008.03.26. 23:06) Ennyi volt.....
  • Baing '88: ezen sorok után csak azon csodálkozom ,hogyan is verhetük el a Milánt. Az a mégszomorubb hogy lesz... (2008.03.25. 22:59) Ezt kéne tenni...

Linkblog

Ismerd meg jobban a bloggert...

2008.03.13. 21:55 peter135

Avagy miért pont Arsenal!

Soha nem voltam egy fociőrült ember. Általában amint megláttam kapcsoltam is tovább. Az első valódi futballélményem a 2002-es VB volt. Igaz onnan is csak pár meccset láttam, nem is igazán emlékszem sokmindenre.
Aztán soksok évig csak a Magyar válogatot meccseit tekintettem meg szóvak szép focit csak nagyon ritkán láttam. A 2005/06-os szeonban lettem aztán Arsena szurkoló. Nem a szezon elejétől, hanem durván a közepétől. A ligakupa elődöntő visszavágóján láttam először teljes egészében Arsenal meccset. Ugyerbár ez volt az a meccs mikor Jason Roberts utolsó percben lőtt góljával kiestünk. Nagyon szurkoltam a csapatnak, bár nem igazán tudom hogy miért, de végigizgultam a meccset. Furcsa első meccs volt az biztos. A Real Madrid elleni BL meccset már szinte vártam. Megérte! Egyszerűen lenyűgözött az Arsenal, főleg Henry aki azóta is a kedvenc játékosom. Hihetetlen ez az ember. Aztán mintha a sors egyszerűen rá akart volna beszélni arra hogy az Ágyúsoknak szorítsak. Hiszen egy csodás meccsen 7-0-ra kiütötték a Borot. Na hát onnantól már nem volt megállás. Mindig vártam hogy mikor ad Arsenal meccset a TV és ha volt rá lehetőségem mindig meg is néztem a meccseket. A bajnokságban ugyebár rendkívül rosszul álltunk akkor, de a BL-ben nagyon ment a szekér. A Juventus elleni hazai meccs is fergeteges volt, egyszerűen beleszerettem a csapatba. Bár nem igazán figyeltem a híreket. A játékosokról is alig tudtam valamit. Az idő múltával viszont egyre többet informálódtam. A tavasz már a bajnokságban is meghozta a sikereket, sok látványos győzelmet arattunk. Az eggyik legkedvesebb emlék az Aston Villa elleni 5-0. A BL döntőt már rendkívüli izgalommal vártam, és szinte teljesen biztos voltam benne hogy az Arsenal megnyeri meccset. Bár rengeteg Barcelona meccset láttam, hiszen akkor rendkívül szépen és eredményesen játszottak, de nekem az Henry vezette Arsenal volt az igazi. A döntő után pedig egy világ dőlt össze bennem, alig hittem el hogy kikaptunk. Egyszerűen sokkolt. Így viszagondolva viszont, ha nem kapunk ki akkor a döntőben, akkor valószínűleg soha nem leszek olyan elkötelezett mint amilyenné váltam. Hiszen a szurkolót a csapatával igazán csak a baj hozza össze.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arsenalfc.blog.hu/api/trackback/id/tr53380008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.03.14. 23:22:53

Én a 2003/2004-es csodálatos szezontól vagyok Arsenalos. Furcsa, de először a FIFA-ban találkoztam velük és ott is szerettem meg őket.
A mai Arsenal is fantasztikus, de nekem mindig ez a csapat marad a kedvenc:
Lehmann - A.Cole, Touré, Campbell, Lauren - Pires, Gilberto, Vieira, Ljungberg - Bergkamp, Henry
Henry pedig a világ legjobbja.
süti beállítások módosítása